piątek, 24 lutego 2017

"Chciałbym wygrać Olimpiadę!!",czyli wywiad z Eliasem Tollingerem


Elias-
Debiut Tollingera w międzynarodowych zawodach organizowanych przez FIS miał miejsce w dniach 19 i 20 sierpnia 2011, kiedy wziął udział w konkursach FIS Cup rozgrywanych w Einsiedeln na skoczni im. Andreasa Küttela. W pierwszym konkursie Austriak był najlepszy, a w drugim uplasował się na drugiej pozycji[1].
Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej o Eliasie:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Elias_Tollinger

WYWIAD
Ja:Cześć mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad na mojego bloga??
ET:Witam, oczywiście!
Ja:Kto zainspirował Cię do skakania?
ET:Ja sam,zawsze lubiłem jeździć na nartach, skakałem na każdym wzgórzu ,które natknąłem.
Ja:Co chciałbyś zdobyć jako skoczek narciarski??
ET:Olimpiade oczywiście!!!
Ja:Kto jest twoim autorytetem ??
ET:Roger Federer,ponieważ jest skoncentrowany nawet jeśli popełnia błędy.
Ja:Na jakich skoczniach lubisz skakać??
ET:Lillehammer, Seefeld i Kuusamo!
Ja:Masz kontakt z jakimiś skoczkami zagranicznymi?Jeśli tak,to z jakimi?
ET:Oczywiście ,prawie ze wszystkimi,a zwłaszcza w Norwegii i Ameryce.
Ja:Czym interesujesz się poza skokami?
ET:Grą w siatkówkę z przyjaciółmi,tenisem,golfem,fotografowaniem oraz różnego rodzaju relaksem:)
Ja:Tak na koniec,kto według Ciebie zostanie Mistrzem Świata w skokach narciarskich?
ET:Nie mogę powiedzieć ze względu na przeliczniki wiatrowe,ale moimi faworytami są:Stefan, Michi Hayböck, Andreas Wellinger, Maciek Kot i Kamil Stoch 👍
Ja:Dziękuje za przyjemny wywiad i życzę dużo sukcesów w skokach:)
ET:Dziękuję również:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz