środa, 22 lutego 2017

"zawody w Polsce są naprawdę fajne..",czyli wywiad z Luca Egloffem.


Luca-
szwajcarski skoczek narciarski, reprezentant klubu SC Grabserberg. Brązowy medalista mistrzostw kraju z 2012 roku.
W zawodach organizowanych przez Międzynarodową Federację Narciarską zadebiutował w marcu 2008. We wrześniu 2009 zadebiutował w Alpen Cup (był 29. i 18. w Einsiedeln), a w lutym 2010 w zawodach FIS Cup (zajął 45. miejsce w Villach). Pierwsze punkty do klasyfikacji FIS Cup zdobył w lipcu 2011 w Gérardmer (najlepsze wyniki w tym cyklu zanotował w październiku 2012 w Einsiedeln, zajmując 5. i 8. miejsce). W grudniu 2011 w Engelbergu zadebiutował w Pucharze Kontynentalnym. Pierwsze punkty do klasyfikacji tego cyklu uzyskał 21 lutego 2014, zajmując 29. miejsce w austriackim Seefeld.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o Luca:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Luca_Egloff

WYWIAD

Ja:Cześć,mogę przeprowadzić z tobą wywiad na mojego bloga??
LE:Pewnie:)
Ja:Kto zainspirował Cię do skakania??
LE:Myślę,że mój brat i ojciec.Zawsze chodziłem na skocznię,ponieważ mój brat skakał i mój ojciec był trenerem.
Ja:Masz kontakt z jakimiś skoczkami zagranicznymi?Jeśli tak,to z jakimi?
Le:Tak ,pewnie.Głównie z chłopakami z Austrii i Niemiec.
JA:Czym interesujesz się poza skokami??
LE:Interesuję się motocyklami oraz skokami spadochronowymi.
Ja:Czy lubisz zawody rozgrywane w Polsce??
LE:Tak,zawody w Polsce są naprawdę fajne z tak ogromną ilością wspaniałych kibiców:)
Ja:Jakie skocznie najbardziej lubisz??
LE:Im większe tym lepsze:)
Ja:Tak na koniec jak myślisz kto zostanie Mistrzem Świata 2017??
LE:Myślę,że Wellinger,Stoch i Kraft są w tym momencie bardzo mocni:)
Ja:Dziękuje za wywiad i życze dużo sukcesów w skokach
LE:Dziękuje:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz