piątek, 22 września 2017

KONKURS!!!

Hej!!Co tam?
Jak minęły wam te wakacje??
Mnie prawie w ogóle nie było w domu i niestety nie mogłam dodawać postów.Bardzo was za to przepraszam,ale na szczęście wracam do regularnego pisania.Sama już się stęskniłam za tym,ponieważ na prawdę to polubiłam.Jest to dla mnie ogromna przyjemność pisać dla was o swojej  pasji.
Chciałabym wam to wynagrodzić i postanowiłam zrobić mały konkurs.Mam nadzieje,że się wam to spodoba.
Podobny obraz
Co to jest prawdziwa pasja?
1.Co należy zrobić?
  • Opisz swoją największą pasję(nie muszą być to skoki) oraz napisz co według ciebie można nazwać pasją.
  • Napisz jak spędziłeś/aś te wakacje.(co robiłeś/aś?)
  • Wstawcie w komentarzu swój e-mail 
2.Odpowiedzi możecie wstawiać pod tym postem lub wysłać na e-mail  karola100@spoko.pl.

3.Co można wygrać?

  • 1 miejsce
Autograf Cene Prevca oraz Andrzeja Stękały.
  • 2 miejsce
Autograf Vojtěcha Štursy
  • 3 miejsce
Niepodpisana karta Anze Laniska
  • 4 miejsce
Karta Kamila Stocha z Kamilandu
  • 5 miejsce 
Karta Kamila Stocha z Kamilandu
  • Konkurs trwa do 20.10.2017r.
  • Wyniki zostaną ogłoszone w sobote albo niedzielę (21.10 lub 22.10)
4.Powodzenia !!!Jeżeli macie jakieś pytania piszcie na mój e-mail ,który podałam wyżej.

1 komentarz: