poniedziałek, 20 lutego 2017

5 faworytów na mistrzostwa świata 2017,czyli wywiad z Frantiskiem Holikiem



FRANTISEK-
Frantisek Holik debiutował w reprezentacji w 2012 roku w Libercu, jednak punkty zdobył we Frenstacie latem 2013 roku. W CoC punktował dopiero w Sapporo w 2015 roku, gdzie tydzień później debiutował w konkursie Pucharu Świata. W międzyczasie wziął udział w MŚ juniorów w Predazzo, ale zajął dopiero 30-te miejsce. W 2015 roku pojechał na EYOF i był dziewiąty, a wspólnie z drużyną zdobył brązowy medal. Tydzień po tym na MŚJ w Ałmatach zajął 43-gą pozycję. Później etatowo występował w Pucharze Kontynentalnym. Na YOG w Lillehammer w sezonie 2015/16 zajął 10 miejsce wśród studentów.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o Frantisku :
 http://www.skokinarciarskie.pl/zawodnicy/czechy,541,Frantisek_Holik


WYWIAD
Ja:Cześć,mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad na mojego bloga??
FH:Cześć,tak możesz :)

JA:Kto zainspirował Cię do skakania??
FH :Telewizja;),oglądałem skoki w telewizji , później powiedziałem rodzicom że chciałbym spróbować!

Ja:Masz kontakt z jakimiś skoczkami zagranicznymi?Jeśli tak,to z jakimi?
FH :Tak,trzymam się z chłopakami z Austrii i Polski:)

Ja:Co chciałbyś zdobyć jako skoczek narciarski??
FH :Wszystko:) , lecz najbardziej to chciałbym zdobyć Mistrzostwo Olimpijskie oraz zostać Mistrzem Świata.

Ja:Czym interesujesz się poza skokami?
FH:Lubię spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.W wolnym czasie również lubię grac w gry.:)

Ja:Tak na koniec,kto według Ciebie zostanie Mistrzem Świata w skokach narciarskich?
FH: Nie umiem wskazać jednego faworyta,ale myślę że napewno są nimi:Stoch,Kraft,Wellinger,Tande i Peter Prevc

Ja:Dziękuje za przyjemny wywiad i życzę dużo sukcesów w skokach:)
FH:Nie ma problemu !Również dziękuje:):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz