piątek, 3 marca 2017

"Mam nadzieję że walka o kryształową kulę będzie sprawiedliwa"..czyli wywiad z Clemensem Aignerem

 Clemens-
 – austriacki skoczek narciarski, reprezentant klubu SV Innsbruck Bergisel. Drużynowy brązowy medalistaZimowej Uniwersjady 2013, 2. zawodnik klasyfikacji generalnej Pucharu Kontynentalnego 2015/2016, medalista mistrzostw kraju.


     Wywiad
Ja: Witam,mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad?
CA:Tak

Ja:Kto zainspirował Cię do skakania?
CA:Wcześniej lubiłem jeździć na nartach,jeżdząc skakałem na każdym wzgórzu jakie napotkałem.Moi rodzice pewnego dna zabrali mnie na trening skoczków narciarskich i od tego momentu jestem skoczkiem narciarskim.

Ja:Utrzymujesz kontakt z jakimiś skoczkami? 
CA:Teraz jestem w kontakcie z Florian Liegl, on jest moim trenerem i bardzo lubie z nim pracować.

Ja:Co chciałbyś zdobyć w swojej karierze?
CA:Będe się starał o to, aby być jednym z najlepszych.Mam nadzieję,że mogę być na szczycie w Pucharze Świata.Chciałbym zdobyć Olimpiade oraz mistrzostwa Świata.

Ja:Lubisz skakać podczas konkursów rozgrywanych w Polsce?
CA:Skakałem podczas Letniej Grand Prix w tym roku w Wiśle, to było wspaniałe.Zawody w Polsce są  ogromne.Kibice są tacy mili i uprzejmi :)

Ja:Lubisz skakać zimą,czy jednak wolisz latem??
CA:To wspaniałe, że możemy skakać latem i zimą.Jednak
uwielbiam skakać na śniegu .

Ja:Jak myślisz kto zdobędzie kryształową kule?
CA:Mam nadzieję ,że będzie to sprawiedliwa walka.Myślę, że Stefan Kraft lub Kamil Stoch.Trzymam kciuki z Stafana,ale muszę przyznać, że Kamil Stoch również na to zasługuje.

Ja:Dziękuje za przyjemny wywiad i życzę powodzenia w Skokach Narciarskich.
CA:Dziękuje


5 komentarzy:

  1. Wspaniały wywiad, czekam na więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad, Gratulację! :) https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wywiad
    Mam nadzieje ze pojawi sie ich wiecej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnego wywiadu! Oby więcej tak udanych :)
    Dopiero teraz znalazłam chwilę, żeby tu zaglądnąć, ale bloga dodałam do zakładek i będę wpadać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń