piątek, 17 marca 2017

"Myślę , że kryształową kulę zdobędzie Stefan Kraft...",czyli wywiad z Antti Aalto

Hej!Jak wam minął ten tydzień??Do końca sezonu zostały tylko loty i koniec....jak myślicie kto wygra kryształową kulę?Walka zapowiada się bardzo ciekawa.Ja myślę ,że zdobędzie ją Stefan Kraft. Kamil Stoch również skacze bardzo dobrze ale Stefan jest nie do zatrzymania.
ANTTI-
W cyklu FIS Cup zadebiutował 8 sierpnia 2012 w fińskim Kuopio zajmując 15. miejsce. Na tej samej skoczni, 10 sierpnia zadebiutował w zawodach Letniego Pucharu Kontynentalnego gdzie zajął 29. lokatę. 29 listopada tego samego roku, wystąpił w kwalifikacjach do konkursu Pucharze Świata w skokach narciarskich w Kuusamo, został jednak w nich zdyskwalifikowany [1]. Wystąpił w zawodach skoków narciarskich na Mistrzostwach Świata Juniorów w Narciarstwie Klasycznym 2013 oraz 2015


 WYWIAD
Ja:Witam,mogłabym przeprowadzić z tobą wywiad na mojego bloga?
AA:Tak 

Ja:Kto zainspirował Cię do skakania?
AA:Jako dziecko oglądałem skoki w telewizji.W moim rodzinnym mieście były małe skocznie,więc łatwo było mi zacząć trenować.Na początku trenował mnie mój tata:)

Ja:Jesteś w kontakcie z jakimiś zagranicznymi skoczkami?
AA:Najczęściej spotykamy się z podczas zawodów lub w podróży na nie.Najbardziej dogaduję się ze skoczkami z Szwajcarii,Norwegii i Ameryki.

Ja:Co najbardziej chciałbyś zdobyć jako skoczek narciarski?
AA:Olimpiadę i Mistrzostwa Świata ale uważam ,że każda wygrana jest miła:)

Ja:Czym interesujesz się poza skokami?
AA:Lubię pływać,jeździć na rowerze oraz spotykać się z przyjaciółmi. Myślę również, aby niedługo zacząć studiować.

Ja:Wolisz skakać latem czy zimą?
AA:Lubię skakać latem jak i zimą.


Ja:Tak na koniec,jak myślisz to zdobędzie kryształową kulę w tym sezonie?
AA:Myślę,że Stefan Kraft. Aktualnie jest w niesamowitej formie.


Ja:Dziękuje za miły wywiad oraz życzę wielu sukcesów:)
AA:Nie ma za co:)


Mam nadzieję,że wywiad wam się podobał.
MIŁEGO WEEKENDU!!

9 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie na nowy post w wolnej chwili pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wywiadu! Antti to jeden z moich ulubionych skoczków. Po przeczytaniu twojego wywiadu, wydaję mi się, że jest bardzo miły. :) Zapraszam do mnie na wywiad również z Finem :) http://morethanskijumping.blogspot.com/2017/03/31-andreas-alamommo-plastron-wywiad.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Milo dowiedzieć się czegoś o mniej znanych skoczkach. Sama nie miałabym odwagi zagadać. Będę obserwować bloga, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wywiad Antti wydaje się bardzo sympatycznym skoczkiem :)
    Zapraszam na Podsumowanie sezonu i konkurs :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń