niedziela, 26 marca 2017

Stefan Hula

Hejka, co u was słychać??Dziś odbył się ostatni konkurs Pucharu Świata w tym sezonie.Polacy zdobyli Puchar Narodów!!!!!,Stefan Kraft zdobył Kryształową Kulę za Puchar Świata oraz małą Kryształową Kulę za loty.Kamil Stoch dzielnie walczył do końca aby zwyciężyć w końcowej klasyfikacji.Niestety Stefan Kraft był nie do pokonania.W przyszłym sezonie Kamil będzie miał większą motywację....W tym tygodniu przyszły do mnie dwa listy.Zawartość jednego z nich pokarzę wam w dzisiejszym poście:)

AUTOGRAF
kogo?-Stefan Hula
jak zdobyłam?-napisałam prośbę na adres:
                            Eve-nement Team
                            ul. Krupówki 20
                            skrzynka pocztowa 236
                            34-500  Zakopane

ile czekałam?-5 tygodni

Stefan Hula- polski skoczek narciarski, reprezentant Polski, zawodnik klubu KS Eve-nement Zakopane. Syn specjalisty kombinacji norweskiej – Stefana Mariana Huli. Stefan Hula zaczął skakać pod okiem swojego ojca. 






                                                     



Mam nadzieję,że post wam się spodobał:)








2 komentarze:

  1. Gratuluję :)

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/03/ps-planica-podsumowanie-sezonu-20162017.html

    OdpowiedzUsuń