sobota, 1 kwietnia 2017

''Najbardziej lubię skakać w Iron Mountian i Kranju....",czyli wywiad z Maxem Steinerem.

Hejka!Co u was słychać ??Jak wam minął pierwszy tydzień bez skoków?W tym tygodniu nie dostałam żadnego listu.Wysłać tez nie mogłam ,ponieważ chwilowo na mojej poczcie nie mają znaczków IRC.Więc zapraszam was  dzisiaj do przeczytania wywiadu z przemiłym austriackim skoczkiem narciarskim:)
                                                 

Maximilian Steiner-

austriacki skoczek narciarski, reprezentant klubu WSV Bad Ischl. Drużynowy medalista Zimowego Olimpijskiego Festiwalu odzieży Europy 2013 i Mistrzostw Świata Juniorów w Narciarstwie Klasycznym 2016.
WYWIAD
Ja:Mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad na mojego bloga?
MS:Oczywiście.

Ja:Kto zainspirował Cię do skakania?
MS:
Martin Höllwarth był moim pierwszym autorytetem,później był nim również Thomas Morgenstern

Ja:Masz kontakt z jakimiś zagranicznymi skoczkami?
MS:Mam dobry kontakt z Alexem Insamem. 

Ja:Co chciałbyś zdobyć jako skoczek narciarski?
MS:Turniej Czterech Skoczni.

Ja:Czym interesujesz się poza skokami?
MS:Inetresuję się nowościami i polityką oraz różnego rodzaju memami:)

Ja:Na jakich skoczniach lubisz skakać?
MS:Najbardziej lubię skakać w  Iron Mountian i Kranju,ale także w Bischofshofen.

Ja:Dziękuję za wywiad
MS:Nie ma za co:)

Mam nadzieję,że wywiad wam się spodobał:)
MIŁEGO WEEKENDU

4 komentarze:

  1. Gratuluję wywiadu! :)
    Bardzo lubię tego skoczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Osobiście po tym wywiadzie sama bardzo polubiłam Maxa Steinera:)

      Usuń
  2. Hej, spoko wywiad, szkoda, że trochę krótki ;) Maxa bardzo lubię, jest kolejną nadzieją austriackich skoków, zapraszam do mnie: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/04/sezon-20162017-podsumowanie.html, dodaję twojego bloga do ulub, mam nadzieję, że mój też Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wywiadu! Bardzo ciekawy, Maxa wydaje się być bardzo sympatyczny :)
    U mnie również wywiad zapraszam ;* https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń