niedziela, 9 kwietnia 2017

,,Myślę,że najlepszym skoczkiem w tym sezonie był Kamil Stoch....",czyli wywiad z Pascalem Kälinem

Hejka!!Co u was słychać?Przepraszam ,że post dopiero w niedzielę,ale miałam bardzo dużo nauki w ten weekend.Pozostawiając naukę daleko...... . Zapraszam was dzisiaj na wywiad ze szwajcarskim skoczkiem:)

Pascal Kälin-

szwajcarski skoczek narciarski, reprezentant SC Einsiedeln.Na międzynarodowej arenie zadebiutował 11 października 2008 roku w Einsiedeln podczas zawodów FIS Cup, oddając skok na odległość 89,0 m na skoczni dużej. Zajął w nich 40. miejsce.

WYWIAD
Ja: Mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad na mojego bloga?
P.K: Tak możesz.

Ja:Kto zainspirował Cię do skakania?
P.K:Szczerze mówiąc to nie była jakaś osoba.To były po prostu skoki narciarskie.Bardzo lubiłem skakać na stokach Alpejskich.Więc postanowiłem spróbować na skoczni ........od razu pokochałem ten sport.

Ja:Masz kontakt z jakimiś zagranicznymi skoczkami?
P.K:W tym roku nie spotkałem wielu skoczków ,ponieważ głównie trenowałem w domu.Mam kontakt głownie z byłymi skoczkami.

Ja:Co chciałbyś zdobyć w skokach ?
P.K:Myślę,że Turniej Czterech skoczni,ponieważ jeszcze żaden Szwajcar go nie zdobył:)

Ja:Czym interesujesz się poza skokami?
P.K:Lubię grać w siatkówkę i piłkę nożną .Lubię również chodzić do kina lub na kręgle z przyjaciółmi.

Ja:Na jakich skoczniach lubisz skakać?
P.K:Iron Mountain i Garmisch-Partenkirchen.

Ja:Tak na koniec kto według Ciebie był najlepszym skoczkiem w tym sezonie?
P.K: Myślę,że Kamil Stoch,Stefan Kraft i Andreas Wellinger.

Ja: Dziękuje za wywiad:)
P.K:Nie ma za co:)


Mam nadzieję,że wywiad  wam się spodobał:)
Miłego tygodnia!!!

3 komentarze:

  1. Super wywiad milo sie czyta (;
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wywiad, mam nadzieję, że zaczniemy ponownie widywać go na zawodach najwyższej rangi ;) Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/04/akredytacja-andreas-wellinger.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiad!Gratulację :*
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń