wtorek, 18 kwietnia 2017

Maciej Kot

Hej!Jak minęły wam święta?Zajączek was odwiedził?😁Przepraszam ,że dodaję post dopiero dzisiaj,ale nie miałam czasu w święta.Pokarzę wam dzisiaj autograf Macieja Kota.....
Chciałabym również prosić was o polubienie mojego ostatniego zdjęcia na instagramie (biorę udział w konkursie).
Moj instagram: karolinandskoki

                                 


MACIEJ KOT-

polski skoczek narciarski, zawodnik klubu AZS Zakopane, członek kadry narodowej. Drużynowy złoty (2017) oraz brązowy (2013) medalista mistrzostw świata. Indywidualny wicemistrz świata juniorów z 2009, dwukrotny drużynowy brązowy medalista mistrzostw świata juniorów, dwukrotny indywidualnie oraz drużynowy medalista Zimowej Uniwersjady 2011. Zwycięzca Letniego Grand Prix 2016, trzeci zawodnik klasyfikacji generalnej Letniego Pucharu Kontynentalnego 2015. Wielokrotny medalista mistrzostw Polski, w tym dwukrotny mistrz indywidualny z 2013 i 2016 roku.


Autograf
kogo?-Maciej Kot
jak zdobylam?-napisałam prośbę na adres
Jakub Kot
Ul. Ciągłówka 23
34-500 Zakopane  
ile czekałam?-około 7 tygodni





Mam nadzieję,że post wam się spodobał:)
Bardzo proszę o polubienia na instagramie
(możliwe,że niedługo zrobię konkurs,wiec koniecznie śledźcie mojego bloga)!:)

4 komentarze:

  1. Gratki :)Zapraszam na nowy post : https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/04/14-krzysztof-biegun.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/04/jak-wyglada-moj-list-z-prosba-o.html

    OdpowiedzUsuń