piątek, 21 kwietnia 2017

"Bardzo lubię zawody rozgrywane w Polsce....", czyli wywiad ze Szwajcarskim skoczkiem

Hejka,jak wam minął ten tydzień??Przyszły do was jakieś listy??Wczoraj wysłałam listy do kilku zagranicznych skoczków oraz do Ronan Lamy Chappuis.Chyba wszyscy słyszeli o jego chorobie oraz o akcji na facebooku ,jeżeli nie słyszeliście piszcie na mój adres e-mail...
Życzę wam miłego czytania dzisiejszego wywiadu.

                             
Gabriel Karlen-szwajcarski skoczek narciarski, reprezentant klubu z Gstaad, medalista mistrzostw kraju, uczestnik mistrzostw świata.
W październiku 2012 zadebiutował w FIS Cup, dwukrotnie zajmując miejsca w drugiej dziesiątce w zawodach w Einsiedeln. W grudniu tego samego roku w Engelbergu po raz pierwszy wystartował w Pucharze Kontynentalnym. Pierwsze punkty tego cyklu zdobył w grudniu 2013 w Lahti, zajmując 28. miejsce. W sezonie 2013/2014 wystartował w Mistrzostwach Świata Juniorów w Narciarstwie Klasycznym 2014, zajmując 45. miejsce indywidualnie, a także w konkursie drużynowym Pucharu Świata w Planicy, w którym zajął 8. miejsce
WYWIAD
Ja:Mogłabym przeprowdzić z tobą wywiad na mojego bloga?
G.K:Tak

Ja:Kto zainspirował Cię do skakania?
G.K:Simon Ammann

Ja:Na jakich skoczniach najbardziej lubisz skakać?
G.K:Lubię dużo skoczni narciarskich.Dobrym przykładem jest Klingenthal , prawie zawsze skakałem tam dobrze oraz zdobyłem tam mój pierwszy punkt PŚ.

Ja:Co chciałbyś zdobyć jako skoczek narciarski?
G.K:Dla mnie i chyba dla wszystkich sportowców cel jest taki sam.Medal Olimpijski:)

Ja:Jesteś w kontakcie z jakimiś zagranicznymi skoczkami?
G.K:Skoki Narciarskie to wielka rodzina.

Ja:Wolisz skakać latem czy zimą?
G.K:Lubię skakać latem i zimą,ale prawdziwe skoki narciarskie to te na śniegu.

Ja:Lubisz konkursy PŚ w Polsce?
G.K:Bardzo lubię zawody rozgrywane w Polsce.Zawsze są na nich niesamowici Polscy fani:)

Ja:Dziękuję za miły wywiad:)
G.K: Nie ma za co.

Miłego weekendu!!!!

3 komentarze:

  1. SUPER!!!
    Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do polecanych?
    http://agrafy-kamila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad!
    Gabi to jeden z moich ulubionych Szwajcarów :) Zresztą.. ja wszystkich Szwajcarów lubię :D

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/04/autografy-andreas-schuler.html

    OdpowiedzUsuń