piątek, 28 kwietnia 2017

Jakub Kot

Hej!!Co u was słychać??Dzisiaj krótki post ,ponieważ jutro wyjeżdżam i muszę się spakować.W tym tygodniu u mnie jeden list.Nie będę się rozpisywać ,więc zapraszam do dzisiejszego autografu :)
JAKUB KOT-
polski skoczek narciarski, medalista mistrzostw świata juniorów, dwukrotny medalista zimowej uniwersjady. Syn Rafała Kota, byłego fizjoterapeuty reprezentacji Polski w skokach narciarskich, oraz brat Macieja, także skoczka narciarskiego.
Trenował w klubie Start Krokiew Zakopane, a jego trenerem klubowym był Adam Celej. Karierę skoczka rozpoczął w 2000 roku. W Pucharze Kontynentalnym zadebiutował w sezonie 2007/2008. Wszystkie cztery starty w zawodach w tamtym sezonie ukończył poza czołową trzydziestką. Brał także udział w konkursach FIS Cup, gdzie raz wywalczył drugie miejsce i w na koniec sezonu został sklasyfikowany na 19. pozycji. W sezonie 2008/2009 w zawodach FIS Cup w Harrachovie dwukrotnie zajął miejsce na podium. Wystąpił następnie w Pucharze Świata w Zakopanem i zajął 45. miejsce. Dwa tygodnie później zdobył pierwsze zimowe punkty PK na Wielkiej Krokwi (11. miejsce). W 2009 roku w Szczyrbskim Jeziorze podczas mistrzostw świata juniorów wywalczył brąz w rywalizacji drużynowej.
Swój rekord życiowy w długości lotu narciarskiego ustanowił w styczniu 2010 na mamuciej skoczni w Oberstdorfie, wynosi on 182,5 m.
Autograf
kogo?-Jakub Kot
jak zdobyłam?-napisałam prośbę na adres
Jakub Kot
Ul. Ciągłówka 23
34-500 Zakopane  
ile czekałam?-około 7 tygodni


Życzę wam miłego weekendu !!



2 komentarze:

  1. Gratki! Zapraszam na nowy post: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/18-luca-egloff-plastron-i-akredytacja.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, mój ulubiony polski skoczek i moje ulubione zdjęcie na początku :D
    Gratuluję!

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/05/autografy-severin-freund.html

    OdpowiedzUsuń