niedziela, 7 maja 2017

"Interesuję się siatkówką i piłką nożną",czyli wywiad z niemieckim skoczkiem.

Hej!!Co u was słychać?Był ktoś z was w sobotę w Wiśle?Jak wszyscy dobrze wiemy odbył się tam dzień z Piotrem Żyłą!Ja niestety nie mogłam pojechać,ponieważ nie miałam z kim.Mam nadzieję ,że wszyscy którzy pojechali nie żałują??

W dzisiejszym poście wywiad z Paulem Winterem.Miłego czytania.

Paul Winter - niemiecki skoczek narciarski, reprezentant klubu SC Willingen
Drużynowy srebrny medalista mistrzostw świata juniorów z 2015.
W lutym 2013 wziął udział w Zimowym Olimpijskim Festiwalu Młodzieży Europy 2013. W zawodach indywidualnych był 7., zaś w drużynowym konkursie mężczyzn zdobył srebrny medal. Wcześniej występował jedynie w zawodach juniorskich i Alpen Cup. 16 marca w Oberstdorfie zadebiutował w zawodach FIS Cup, zajmując 44. miejsce.
14 sierpnia 2014 w Kuopio zdobył pierwsze punkty FIS Cup, zajmując 7. miejsce, a dwa dni później na tej samej skoczni w debiutanckim starcie znalazł się na 9. pozycji w zawodach Letniego Pucharu Kontynentalnego. We wrześniu tego samego roku wystąpił w Letnim Grand Prix w Ałmaty, dwukrotnie zajmując miejsca w trzeciej dziesiątce. Wystąpił w zawodach skoków narciarskich na Mistrzostwach Świata Juniorów w Narciarstwie Klasycznym 2015. Indywidualnie był 20., zaś w drużynie, wraz z Martinem Hamannem, Sebastianem Bradatschem i Andreasem Wellingerem, zdobył srebrny medal

WYWIAD
Ja:Mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad na mojego bloga?
P.W:Jasne, w każdej chwili.

Ja:Kto zainspirował Cię do skakania?
P.W:Zainspirowałem się moją  podróżą do Harrachova.Od tego czasu codziennie powtarzałem tacie,że będę skakać.

Ja:Co najbardziej chciałbyś zdobyć jako skoczek narciarski?
P.W:Igrzyska Olimpijskie.

Ja:Czym interesujesz się poza skokami?
P.W:Interesuję się siatkówką i piłką nożną.

Ja:Wolisz skakać latem czy zimą?
P.W:Sezon zimowy to najlepszy sezon.

Ja:Jesteś w kontakcie z jakimiś zagranicznymi skoczkami?
P.W:Czasem spotykam Michaela Neumayera podczas konkursu i wtedy razem rozmawiamy.

Ja:Tak na koniec,jak myślisz kto był najlepszym skoczkiem w tym sezonie?
P.W:Myślę,że Stefan Kraft ,ponieważ był najlepszy i miał szczęście w powietrzu.

Ja:Dziękuję za wywiad.
P.W:Nie ma za co.

MAM NADZIEJĘ,ŻE WYWIAD WAM SIĘ SPODOBAŁ:)

3 komentarze:

  1. Ja byłam w Wiśle i jestem niestety zawiedziona... Organizacja była słaba, ale chociaż miło spędziłam dzień. Wywiad fajny, szkoda,że Paul jest na dalszym planie w reprezentacji.. Może w końcu dostanie szansę się pokazać. Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/19-jakub-kot.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje;) Fajny blog, dodaje do polecanych! Zapraszam do mnie:
    http://autografysisi.blogspot.nl/2017/05/6-karl-geiger-plastron.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiad, gratuluję :)

    oczami-skokomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń