niedziela, 18 lutego 2018

,,Zacząłem skakać w wieku 6 lat",czyli wywiad z norweskim skoczkiem.

Hej!Dzisiaj przedstawię wam Młodego norweskiego skoczka.

Fredrik Villumstad
Norweski skoczek narciarski.Po raz pierwszy wystartował w Fis Cup.Zajął tam 46 i 45 miejsce.Po kilku latach Fredrik zadebiutował w Pucharze Kontynentalnym w Garmisch-Partenkirchen. Zajął wtedy 44 i 46 miejsce.Na Mistrzostwach Świata Juniorów 2018 w Kandersteg zajął 11 miejsce.


FREDRIK VILLUMSTAD
WYWIAD
Ja:Mogę zadać Ci kilka pytań?
F.V: Jasne!

Ja: Ile miałeś lat kiedy zacząłeś skakać?
F.V: Zacząłem skakać w wieku 6 lat.

Ja:Czy skoki narciarskie są Twoim jedynym zainteresowaniem?
F.V: Nie,lubię również wędrówki górskie,narty wodne i sporty ekstremalne.

Ja:Kto zainspirował Cię do skakania?
F.V: Sigurd Pettersen

Ja:Co lubisz robić w wolnym czasie ?
F.V: Odpoczywać i spędzać czas z rodziną.

Ja:Jakie są twoje największe marzenia związane ze skokami narciarskimi?
F.V: Największym marzeniem jest wygrać Turniej Czterech Skoczni.

Ja:Kto jest twoim idolem?
F.V: Moim idolem jest norweski wioślarz Olaf Tufte.

Ja:Jak oceniasz Mistrzostwa Świata Juniorów?
F.V: Mistrzostwa oceniam bardzo dobrze.Wracam do domu z dwoma medalami i kilkoma dobrymi skokami oraz z nowym doświadczeniem. Nie byłem w najlepszej formie, ale zanotowałem dobry wynik. W drużynówce spisałem się dobrze.Zawody drużynowe były bardzo emocjonalne.

Ja:Co sądzisz o polskiej drużynie skoczków narciarskich?
F.V: Polska drużyna to świetny zespół.Są bardzo mili.

Ja: Dziękuje za wywiad.
F.V: Nie ma za co.

Mam nadzieję ,że wywiad was zainteresował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz